EnglishHungarian

CSOPORTOS ÓRA

Ajánljuk, hogy foglalj előre óráinkra, hogy biztosan legyen helyed.
Az órákra foglalás nélkül is bemehetsz, természetesen a foglalással rendelkező vendégeink előnyt élveznek.
Érvényes bérlettel rendelkező vendégeink tudnak foglalni óráinkra.
Ha még nem rendelkezel jelszóval akkor hívd a +36 70 662 8690 vagy a +36 70 662 8688 számot és azonnal küldjük a nálunk beregisztrált e-mail címedre! 

Fogyni, szálkásodni és szeretnél? Akkor ezt a foglalkozást Neked találtuk ki.

Könnyen követhető egész testet átmozgató változatos óratípus, közepes és magas intenzitású szakaszokkal. A saját testsúlyos gyakorlatok mellett gumiszalagokat, kézisúlyzókat is bevonunk a munkába. A testösszetételed változása mellett észre fogod venni a testtartásod és közérzeted javulását is.

A legfontosabb számunkra az egészséged, és a jó hangulat, ezért törekszünk arra hogy mind a fiatalabb, mind pedig az idősebb korosztály számára élvezetes, és kellően hatékony legyen az óra. Így ha valamelyik gyakorlatot túl nehéznek érzed, van lehetőséged minden esetben a könnyített verzióját csinálni. Ez érvényes a gumiszalagok erősségére, illetve az optimális súlyok kiválasztására is. Hiszen soha nem máshoz kell mérni magadat, csakis magadhoz. Így szépen fokozatosan építjük fel, hogy oktatónk segítségével eljuss a legkönnyebbtől, a legnehezebb gyakorlatokig. Ezzel is segítve a mihamarabbi céljaid elérését, motivációd megtartását

Miről is szól ez valójában?
A bemelegítés során fokozatosan megkezdjük a izmok és izületek felkészítését különböző speciális gyakorlatokkal, mint pl: páros és váltott karlendítéseket, karkörzéseket, hintalépéseket, térdfelhúzásokat, saroklendítéseket és guggolásokat. Ezután pedig megkezdődik a szervezet nagyobb terhelésére, és munkavégzésére való felkészítése. A következő magas intenzitású szakaszban a felhasznált gyakorlatok kellőképpen megemelik a pulzust, így a kalória égetés szempontjából is hatékonnyá teszik az edzést.
A második részt nagyrészt a talajon végezzük, a fenék, has, belső- külső comb megdolgoztatásával, változatos gyakorlatok alkalmazásával.
 Az óra végét pedig a jól megérdemelt nyújtással zárjuk, hiszen ez is legalább annyira fontos, mint a bemelegítés, vagy maga az edzés.

A deepWORK™ lendületes kardióelemeket, erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat alkalmazó csoportos óra, amelynek fókuszában a teljes test edzése áll. Napjaink egyik legkomplexebb hatású, intenzív funkcionális tréningje. A távol-keleti filozófiák öt elemét (Föld, Fém, Víz, Fa, Tűz) alapul véve egyedülálló módon energetizál, miközben a fizikumot is rendkívül hatékonyan fejleszti.

Minden gyakorlatban sajátos módon jelenik meg a megfeszítés és az ellazítás, valamint az erősítés és a nyújtás ellentétpárja, így a yin és a yang típusú energiák egyensúlyba kerülnek. A deepWORK™ rendszere a különböző sportági mozgások legjavát használja fel. A kardió- és erőgyakorlatok hullámzó váltakozása révén intervall jellegű terhelést kap szervezetünk az óra során.

Az egyes mozgáselemek – bár nem kifejezetten bonyolultak – tudatos és kontrollált kivitelezést igényelnek, így a kezdő és a haladó gyakorlatvariációk egyaránt kihívást jelenthetnek. A mozgással összehangolt légzéstechnika elősegíti a koncentrációt, jelenlétbe hoz, és ezáltal is növeli teljesítőképességünket.

Az óra eleji meditatív hangulatot keltő zene vezeti be az előkészítő energiafázisokat. Ezt az óra fő részében lüktető, dinamikus, sodró lendületű ritmusok váltják fel a tréningintenzitás fokozódásával összhangban. Mindez megadja a kellő motivációt ahhoz, hogy kiléphessünk komfortzónánkból, és levezethessük a bennünk korábban felgyülemlett érzelmi feszültségeinket.

A deepWORK™ rendszere a holisztikus felfogás szerint a test, a lélek és a szellem egységét hangsúlyozza, s elsősorban ezek összhangjának megteremtésére fókuszál. Az edzés stresszoldó hatásának eredményeként az óra végére rendkívüli mértékben feltöltődünk, áthangolódunk.

Ez az óratípus a hatha és a hatha flow között képez átmenetet. A hatha jóga ászanáit gyakoroljuk dinamikus kivitelezéssel, az egyes pózokat légzésszinkronnal vesszük föl. A sorozatok nem kötöttek, ezért minden óra kicsit más és a csoport igényeire szabható.

A dinamikus hatha jóga gyakorlásával fejleszted a koncentrációs képességedet, a mozgáskoordinációdat, egyensúlyodat, és a teljes testet átmozgató gyakorlatsorral erősíted az egész tested, rugalmasabbá válnak általa az izmaid, növekszik az ízületeid mozgástartománya, hajlékonyabbá válsz. Az óra eleji intenzívebb gyakorlással fokozatosan emeled meg a vérnyomásodat, ami által a méregtelenítő folyamatok hatékonyabban tudnak működni a testedben.
Ha kezdő gyakorló vagy, akkor is gyere bátran, de haladóként is meg fogod találni azt, amit keresel.

A Hatha jóga testtartásaiból kiinduló Gerincjóga olyan modern mozgásterápia, melynek célja a fizikai test és az idegrendszer egészségének helyreállítása biztonságos, anatómiai alapmozdulatokra épülő gyakorlatsorokkal.

A Gerincjóga elsődleges célja a megelőzés, illetve az utókezelés. Bárki számára könnyen elsajátítható gyakorlatsorok segítségével örömteli fejlődés tapasztalható.

A Gerincjóga három fő területre fókuszál:

  1. A fizikai test egészségének javítása
  2. A helyes légzés elsajátítása
  3. A stresszoldás, illetve a relaxációra való képesség javítása

A Reboot HIIT kíváló választás a nap közepén ha egy felpörgető és időhatékony edzésre vágysz. Alapja az intervallum edzés, ahol a magas- és az alacsony- intenzitású fázisok váltakozásának segítségével maximum eredményt hozhatsz ki edzéseidből. Már az elejétől fogva a maximum pulzusszámodat fogod járni. Ez az edzés kétségtelenül növeli az állóképességet, égeti a zsírt, szálkásít és erősít. A végén sikerélménnyel fogsz elvállni edzőtársaidtól és új erőre kapva, magabiztosan folytathatod a napodat.

A legjobb az egészben? A HIIT edzés lehetővé teszi az “afterburn” effektet is, ami kiterjeszti az edzés utáni zsírégetést akár 24 órára. Ezen kívül:

  • Javítja az inzulinérzékenységet
  • Növeli az állóképességet
  • Javítja a szívműködést
  • Fejleszti a robbanékonyságot
  • Izomfejlődés nélkül fogyhatsz és még építhetsz is

Gyere el és távozz sikerélménnyel, új erőre kapva és napra készen!

A gyermekjóga foglalkozások középpontjában a mozgás áll, ugyanakkor minden pillanatát átszövi a játékosság és a mese. A kisgyermek értékrendjét a mese alakítja, így nagy hangsúlyt fektetünk az adott óra mesekeretére. Külső szemlélőként egy drámajátékot figyelhetünk meg, jelmezek nélkül, ám tudatos mozgáselemekkel, teljes átéléssel kivitelezve: mozgás, játék, mese alkalmazása egy időben, 45 percen keresztül.

A jóga nem vallás és nem sport. Indiából ered, több ezeréves mozgásrendszer, amely az idő múlásával fennmaradt és továbbfejlődött. Mivel a természetben alakult ki, a gyakorlatai is természetesek és egyszerűek. Állatutánzó mozgásminták képezik az alapját, melyeket sorozatról sorozatra nehezíthetünk is.

Az óra fő részében a hangsúlyt a nagymozgások, mondókák, idegrendszer érést segítő gyakorlatok, légző gyakorlatok kapják melyet a mese vezet. Az óra levezető részében pedig relaxációt végzünk, mely szintén a meséhez kapcsolódik, amely rövid összefoglalása és lezárása, valamint feldolgozása az elmúlt 40-45 percnek.

A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a core (törzs) izomzat segítségével. Erősödnek a hasizmok és a mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejlesztő hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!

A funkcionális edzésben az a jó, hogy bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használ: TRX, Kettlebell, medicinlabda, kézi súlyzó, gumiszalag, zsámoly, koordinációs létra, FitBall, stb. A funkcionális edzéstől izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel. Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. Kezdőknek remek lehetőség arra, hogy megfelelő kondíciót szerezzenek, megerősítsék törzsizmaikat. Sportolóknak jó kiegészítés, hiszen adott sportágak egyoldalú terhelést rónak szervezetünkre, így a funkcionális edzésben az esetlegesen lemaradt testrészek, képességek is fejleszthetőek. A funkcionális eszközöket a rehabilitáció során is használják. Nagyon jó eredményeket lehet velük elérni sérülések utáni gyógytornában, de a minden napi élet okozta gerincproblémák megoldásában is!

Az órák variálhatósága függ a résztvevők edzettségétől, az óra időtartamától, az óraadó kreativitásától, a térben való elhelyezkedéstől.

A SpartanFitt nem csak egy funkcionális irányzat, hanem egy eredményorientált, erőnléti edzéskoncepció. Egyediségét annak köszönheti, hogy a fizikai edzés által a megfelelő motiváció megtalálásáról és saját korlátaink ledöntéséről is szól. Széles eszközkészletének és gyakorlatainak köszönhetően kiemelten fejleszti a fontos fizikai képességeket, ezáltal megtanulod használni a tested, és azt, hogyan maradj fitt és egészséges! Csatlakozz és megtudod, hogyan hozhatod elő magadból a legtöbbet!

Itt a helyed, ha:

  • szeretnél feszesebb, funkcionális izomzatot építeni
  • ha a célod olyan fizikum és állóképesség elérése, aminek a hétköznapi tevékenységeid során hasznát veheted
  • szeretnél testileg és szellemileg fittebb lenni 
  • szeretnéd csökkenteni a mindennapi stresszt
  • szereted a kihívásokat
  • keresed a határaidat, kilépnél a komfortzónádból
  • szeretnél olyan közösséghez tartozni, ahol érték a mozgás, életforma a sport
  • van benned versenyszellem.

Akkor ezt neked találták ki, ez a leghatékonyabb edzésmódszereket magába foglaló rendszer, melynek számos előnye közül kiemelkedően fontos, hogy:

  • sok kalóriát éget
  • fejleszti az erőt és az állóképességet
  • fejleszti az ügyességet és a mozgáskoordinációt
  • segít a helyes testtudat kialakításában
  • az intenzív részeknek köszönhetően maximalizálja a zsírégetést
  • hangsúlyt fektet a csapatban való munkára
  • folyamatos fejlődést biztosít.

Különböző edzéseink közül biztosan megtalálod a neked legjobbat:

Ébredj jógával! Korán reggel elménk még nyugodt, gondolataink nem cikáznak össze-vissza, még nem ért minket sok külvilági inger, az idegrendszerünk nincs leterhelve. Ennek köszönhetően sokkal könnyebben tudunk koncentrálni, magunkra figyelni, elmélyülni a gyakorlásunkban. 

A reggeli jógázás egész napra feltölt energiával és egészen más úgy kezdeni a napot, hogy érzed magadban az életerőt, tettrekész és nyugodt vagy, így a napi feladatokat is könnyedebben veszed.

A reggel egy tökéletes alkalom arra, hogy minőségi időt töltsünk magunkkal. Már nap elején “kipipálhatod” a mozgást, így nap végén nincs lelkiismeret-furdalás, ha a jógamatrac helyett inkább a kedvenc sorozatodat vagy könyvedet választod. 

Akár először próbálkozol a jógával, akár 100. alkalommal, várlak szeretettel a Sunrise Yoga -ra.

Kedves Anyuka! 

Ezt az órát Neked és a gyermekednek is (2 hónapos kortól óvodás korig) ajánljuk. Ez egy szülés utáni body & mind típusú óra, amivel az anyasággal járó fizikai kihívásokat könnyebben veheted. A tornán a kicsik is középpontba kerülnek, hogy ők is jól érezzék magukat. Az órát egy masszázzsal/átmozgatással indítjuk nekik, majd kedvükre játszhatnak vagy ismerkedhetnek a környezettel, egymással. Majd később, ha szeretnének akkor a gyakorlatokban is részt vehetnek. A legfontosabb, hogy Te és a gyermeked is egy jó hangulatú, mozgásos programban vegyetek részt.

Hogyan kell elképzelni az órát? 

  • halk zene
  • babamasszázs, baba átmozgatás
  • majd anya mobilizálása, alakformálása – beleértve itt a hasizom, légzés, gátizom, tartás és a kondíció regenerációját is – a baba nélkül vagy éppen ahogy engedi 😉 

Milyen típúsú óra?

  • gerinctorna
  • alakformáló
  • zsírégető

Mikor lehet elkezdeni legkorábban? 

  • hüvelyi szülés után 6 héttel
  • császármetszés után 12 héttel

Kérlek mindeképpen konzultálj gyógytornászoddal, orvosoddal a kezdést illetően!

Mit hozzatok Magatokkal?

  • kényelmes, sportolásra alkalmas ruha
  • matrac
  • kistörölköző
  • víz 

a babának kispléd, játék, nasi, bármi, amit Magatokkal vinnétek egyébként is egy sétára vagy egy közös élményekkel teli délelőttre

Egy reggeli, lendületes teljes átmozgató edzés, hogy jól induljon a napod!

Az edzések során az erő- és az állóképesség és a koordináció fejlesztése egyaránt szerepet kap. Változatos eszközökkel, saját testsúllyal dolgoztatjuk meg a test egészét. Fontos szerepet kap az ülő életmódból adódóan elgyengült izomcsoportok megdolgoztatása: a törzs erejének fejlesztése, hogy ne fájjon a derekunk; a vállövi izmok erősítése, hogy ne görnyedten üljünk az asztalnál és „büszkén” sétáljunk az utcán.

Az edzést egy klasszikus átmozgató, mobilizáló gyakorlatokkal fűszerezett bemelegítéssel kezdjük, mellyel előkészítjük a testet a munkára, és picit felébresztjük az elménket is.

Az edzés során pedig olyan alapgyakorlatok egymásutánjával (guggolások, toló, húzó mozgások, járások, tartások) dolgoztatjuk meg a testet, mely könnyen követhető és csoportösszetételtől függően akár gyakorlaton belül is nehezíthető vagy könnyíthető, így nem kell attól tartanod, hogy el lennél maradva a többiektől, mert még csak most próbálod először az órát, ahogy attól sem, hogy nem fogsz eléggé elfáradni, mert olyan csapattársakkal edzel együtt, akik még csak most ismerkednek az órával, a mozgással.

Jelszavunk a „MOZGÁS, ÖRÖM, AGYTORNA”.
A mozgás öröme kortalan, így a 55+-os korosztálynak is lehetősége nyílik a vidám, közösségi élményt nyújtó mozgásformára a V.30 Belvárosi Sportközpontban. Az Örömtánc az agyat dolgoztatva képes a demencia és az Alzheimer kór késleltetésére. A mozgáskoordináció fejlesztése mellett oldja a feszültséget és életenergiát ad.
Bátran csatlakozzon, hiszen sem táncpartnerre sem előzetes tánctudásra nincs szükség.

EnglishHungarian