CSOPORTOS ÓRa

Ajánljuk, hogy foglalj előre óráinkra, hogy biztosan legyen helyed.
Az órákra foglalás nélkül is bemehetsz, természetesen a foglalással rendelkező vendégeink előnyt élveznek.
Érvényes bérlettel rendelkező vendégeink tudnak foglalni óráinkra.
Ha még nem rendelkezel jelszóval akkor hívd a +36 70 662 8690 vagy a +36 70 662 8688 számot és azonnal küldjük a nálunk beregisztrált e-mail címedre! 

Fogyni, szálkásodni és szeretnél? Akkor ezt a foglalkozást Neked találtuk ki.

Könnyen követhető egész testet átmozgató változatos óratípus, közepes és magas intenzitású szakaszokkal. A saját testsúlyos gyakorlatok mellett gumiszalagokat, kézisúlyzókat is bevonunk a munkába. A testösszetételed változása mellett észre fogod venni a testtartásod és közérzeted javulását is.

A legfontosabb számunkra az egészséged, és a jó hangulat, ezért törekszünk arra hogy mind a fiatalabb, mind pedig az idősebb korosztály számára élvezetes, és kellően hatékony legyen az óra. Így ha valamelyik gyakorlatot túl nehéznek érzed, van lehetőséged minden esetben a könnyített verzióját csinálni. Ez érvényes a gumiszalagok erősségére, illetve az optimális súlyok kiválasztására is. Hiszen soha nem máshoz kell mérni magadat, csakis magadhoz. Így szépen fokozatosan építjük fel, hogy oktatónk segítségével eljuss a legkönnyebbtől, a legnehezebb gyakorlatokig. Ezzel is segítve a mihamarabbi céljaid elérését, motivációd megtartását

Miről is szól ez valójában?
A bemelegítés során fokozatosan megkezdjük a izmok és izületek felkészítését különböző speciális gyakorlatokkal, mint pl: páros és váltott karlendítéseket, karkörzéseket, hintalépéseket, térdfelhúzásokat, saroklendítéseket és guggolásokat. Ezután pedig megkezdődik a szervezet nagyobb terhelésére, és munkavégzésére való felkészítése. A következő magas intenzitású szakaszban a felhasznált gyakorlatok kellőképpen megemelik a pulzust, így a kalória égetés szempontjából is hatékonnyá teszik az edzést.
A második részt nagyrészt a talajon végezzük, a fenék, has, belső- külső comb megdolgoztatásával, változatos gyakorlatok alkalmazásával.
 Az óra végét pedig a jól megérdemelt nyújtással zárjuk, hiszen ez is legalább annyira fontos, mint a bemelegítés, vagy maga az edzés.

Ez az óratípus a hatha és a hatha flow között képez átmenetet. A hatha jóga ászanáit gyakoroljuk dinamikus kivitelezéssel, az egyes pózokat légzésszinkronnal vesszük föl. A sorozatok nem kötöttek, ezért minden óra kicsit más és a csoport igényeire szabható.

A dinamikus hatha jóga gyakorlásával fejleszted a koncentrációs képességedet, a mozgáskoordinációdat, egyensúlyodat, és a teljes testet átmozgató gyakorlatsorral erősíted az egész tested, rugalmasabbá válnak általa az izmaid, növekszik az ízületeid mozgástartománya, hajlékonyabbá válsz. Az óra eleji intenzívebb gyakorlással fokozatosan emeled meg a vérnyomásodat, ami által a méregtelenítő folyamatok hatékonyabban tudnak működni a testedben.
Ha kezdő gyakorló vagy, akkor is gyere bátran, de haladóként is meg fogod találni azt, amit keresel.

Kedves Anyuka! 

Ezt az órát Neked és a gyermekednek is (2 hónapos kortól óvodás korig) ajánljuk. Ez egy szülés utáni body & mind típusú óra, amivel az anyasággal járó fizikai kihívásokat könnyebben veheted. A tornán a kicsik is középpontba kerülnek, hogy ők is jól érezzék magukat. Az órát egy masszázzsal/átmozgatással indítjuk nekik, majd kedvükre játszhatnak vagy ismerkedhetnek a környezettel, egymással. Majd később, ha szeretnének akkor a gyakorlatokban is részt vehetnek. A legfontosabb, hogy Te és a gyermeked is egy jó hangulatú, mozgásos programban vegyetek részt.

Hogyan kell elképzelni az órát? 

  • halk zene
  • babamasszázs, baba átmozgatás
  • majd anya mobilizálása, alakformálása – beleértve itt a hasizom, légzés, gátizom, tartás és a kondíció regenerációját is – a baba nélkül vagy éppen ahogy engedi 😉 

Milyen típúsú óra?

  • gerinctorna
  • alakformáló
  • zsírégető

Mikor lehet elkezdeni legkorábban? 

  • hüvelyi szülés után 6 héttel
  • császármetszés után 12 héttel

Kérlek mindeképpen konzultálj gyógytornászoddal, orvosoddal a kezdést illetően!

Mit hozzatok Magatokkal?

  • kényelmes, sportolásra alkalmas ruha
  • matrac
  • kistörölköző
  • víz 

a babának kispléd, játék, nasi, bármi, amit Magatokkal vinnétek egyébként is egy sétára vagy egy közös élményekkel teli délelőttre

A gyermekjóga foglalkozások középpontjában a mozgás áll, ugyanakkor minden pillanatát átszövi a játékosság és a mese. A kisgyermek értékrendjét a mese alakítja, így nagy hangsúlyt fektetünk az adott óra mesekeretére. Külső szemlélőként egy drámajátékot figyelhetünk meg, jelmezek nélkül, ám tudatos mozgáselemekkel, teljes átéléssel kivitelezve: mozgás, játék, mese alkalmazása egy időben, 45 percen keresztül.

A jóga nem vallás és nem sport. Indiából ered, több ezeréves mozgásrendszer, amely az idő múlásával fennmaradt és továbbfejlődött. Mivel a természetben alakult ki, a gyakorlatai is természetesek és egyszerűek. Állatutánzó mozgásminták képezik az alapját, melyeket sorozatról sorozatra nehezíthetünk is.

Az óra fő részében a hangsúlyt a nagymozgások, mondókák, idegrendszer érést segítő gyakorlatok, légző gyakorlatok kapják melyet a mese vezet. Az óra levezető részében pedig relaxációt végzünk, mely szintén a meséhez kapcsolódik, amely rövid összefoglalása és lezárása, valamint feldolgozása az elmúlt 40-45 percnek.

Jelszavunk a „MOZGÁS, ÖRÖM, AGYTORNA”.
A mozgás öröme kortalan, így a 55+-os korosztálynak is lehetősége nyílik a vidám, közösségi élményt nyújtó mozgásformára a V.30 Belvárosi Sportközpontban. Az Örömtánc az agyat dolgoztatva képes a demencia és az Alzheimer kór késleltetésére. A mozgáskoordináció fejlesztése mellett oldja a feszültséget és életenergiát ad.
Bátran csatlakozzon, hiszen sem táncpartnerre sem előzetes tánctudásra nincs szükség.

Életmód váltásba szeretnél kezdeni, vagy csak felszaladt pár kiló?
Ez a program segítségedre lesz, hogy belekóstolj és beleszeress a PRAMA világába.

Mit kell tudnod róla?

  • pörgős, teljes testet átmozgató edzés
  • segít a testtartás javításában, a helyes mozgásminták kialakításában
  • a legnépszerűbb program világszerte

Kinek ajánljuk?

  • akik csak most ismerkednek a PRAMA-val
  • akik minél több kalóriát szeretnének égetni
  • korra és nemre való tekintet nélkül bárkinek
  • kezdőknek és haladóknak egyaránt

Erősödni, szálkásodni szeretnél?
Feszegesd a határaid, és versenyezz önmagaddal!

Mit kell tudnod róla?

  • korra és nemre való tekintet nélkül bárkinek és azoknak, akik nem rettennek meg a súlyzóktól
  • kezdőknek és haladóknak egyaránt
  • látványos eredményekre vágyóknak

Kinek ajánljuk?

  • erősítő köredzés
  • cél az izomépítés és a testzsír százalék csökkentése
  • az edző segít a nehézségi fokok közül kiválasztani a neked megfelelőt

Csatlakozz, ha készen állsz hozni magadból a maximumot!

Mit kell tudnod róla?

  • tökéletes egyensúly az erő és az állóképességi elemek között
  • HIIT edzés
  • célja az erő, a gyorsaság és a koordináció fejlesztése

Kinek ajánljuk?

  • azoknak, akik keresik a kihívásokat és a határaikat
  • középhaladóknak és haladóknak
  • akik az ENERGY és STRONG órákban már magabiztosan mozognak

Zene, fény és mozgás tökéletes összhangja. 

Mit kell tudnod róla?

  • fókuszban a hajlékonyság, a mobilitás és a törzsizmok fejlesztése
  • jóga és pilates elemek egyesítése
  • precíz mozdulatok végrehajtása a légzésre összpontosítva

Kinek ajánljuk?

  • akik befelé szeretnének figyelni 45 percig
  • ha azt keresed hogyan tölts fel tested és lelked
  • garantált feltöltődésre vágyóknak

Maradj fiatalos, maradj mozgásban és légy egy összetartó közösség része.

Mit kell tudnod róla?

  • közösségépítő program
  • cél a reakció idő, egyensúly és kognitív képességek fejlesztése
  • jótékony hatással van szív- és érrendszer működésére és a krónikus betegségek megelőzésére

Kinek ajánljuk?

  • kezdőknek és 50 év felettieknek
  • akiknek fontos az immunrendszer támogatása és az egészséges izmok, ízületek megőrzése 
  • akik sosem mozogtak még és kedvet kaptak, hogy belevágjanak

Játék és csapatmunka a teljes családnak.

Mit kell tudnod róla?

  • erősíti a családi kapcsolatokat
  • mozgáskoordináció és ügyesség fejlesztése kerül középpontba
  • koncentráció, fizikális és motoros képességek fejlesztése játékos mozgás közben

Kinek ajánljuk?

  • akik minőségi időt töltenének szeretteikkel
  • a KIDS programot gyermekeknek 6 éves kortól
  • a FAMILIES programot az egész családnak